Sanur

16 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Annkomst Sanur
Wat leuk dat jullie onze reisverhalen willen volgen!
Na een periode van voorbereidingen en plannen zijn we dan eindelijk op bali.
Donderdag trachtte ik(Nathalie) op mijn werk alvast in te checken op zich ging dat wel tot dat ik de stoelen bevestigde. Ik wilde nl helemaal achterin zitten zodat je wat makkelijk kan lopen en staan. Rij 51 was vrij dus ik bevestigde dat en toen kreeg ik twee stoelen op rij 51 en 1 stoeL op rij 24. Dat wilde ik niet! Snel bellen met garuda hoe dit kan, bleek er iemand ook net te boeken op die rij. Ze beloofde dat we ergens met zijn drieën zouden zitten maar we moesten wel op tijd op Schiphol zijn. Na bijna een uur in de rij te hebben gestaan bleek dat we toch rij 51 hadden met zijn drieën. Dat was top geregeld door garuda! Snel door de duane heen, hapje eten en op naar de gate. Zonder vertraging vertrokken om deel 1 van de reis een vlucht van 14 uur te beginnen. Al met al hebben we 13 uur gevlogen om vervolgens op Jakarta te landen. Dat deel viel erg mee. Deel 2 duurde voor het gevoel langer. Dat kwam doordat we veel moesten ruim twee uur moesten wachten en vertraging hadden. Maar eindelijk zijn we op bali.
Keurig werden we opgehaald en naar ons hotel Ari putri in sanur gebracht. Jeroen keek zijn ogen uit, wat een andere wereld. Hihi en het begint pas! Blijkt het hotel in de zelfde straat te zitten waar we al meer zijn geweest! Heel herkenbaar dus voor ons. Perfect hotel, midden tussen de restaurantjes en winkeltjes en dichtbij het strand. Eerst maar even een drankje gedaan waar we aan toe waren! Gedoucht en daarna lekker eten. Hihi Jeroen ging de wijn proberen. Dat heb ik hier al lang opgegeven, net azijn. Nou Jeroen was er ook snel klaar mee, bah wat een gore wijn. Zoals hij omschreef een combinatie van wijn, chloor en azijn. Tja ik had hem gewaarschuwd. Alle drie hebben we heerlijk geslapen en zijn we vandaag redelijk uitgerust. Na het ontbijt wat bestond uit brood met jam,omelet,pancakes,vers fruit,koffie en een sapje zijn we naar het strand gegaan. Heerlijk aan het strand op een bedje met het ruisen van de zee op de achtergrond en tja alle drie nog even geslapen. Heerlijk geluncht en daarna even bij het zwembad gezeten. Nu ben ik met twee mannen op pad die gek zijn van motoren dus word het tijd om een bar op te zoeken en onder het genot van een biertje de Motor GP te bekijken. Nu kijken of het lukt dit te uploaden want het internet is verschrikkelijk traag. Groetjes Woenk,Jeroen en Nathalie

1. ET:
    Oh.
    Nog veel pleizier op Bali, en alvast een 'selamat jalan' naar Flores!
  2. Ruben:
    16 augustus 2015
    Ooh wat heerlijk dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet ervan. Ben benieuwd naar de volgende verhalen.
  3. Nicole:
    16 augustus 2015
    Hallo lieverds, blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis goed is gegaan. Heel veel plezier. Geniet ervan. Liefs xxx
  4. Angelique:
    16 augustus 2015
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Hele fijne tijd! Geniet ervan
  5. Beintema:
    16 augustus 2015
    Heerlijk genieten daar dus, dikke knuffel van ons allemaal
  6. Jeroen:
    16 augustus 2015
    ontbijt is toch een javaanse jongen met een bak koffie?
  7. Elly:
    16 augustus 2015
    Gelukkig, weer veilig aangekomen voor een nieuw avontuur!!
    Hou het maar bij bier, is veel lekkerder...
    Genieten....... Veel plezier en we volgen jullie....
  8. Miranda:
    16 augustus 2015
    Geniet ervan met z'n 3en !!! Have fun .groetjes van Miranda uit t regenachtige vianen
  9. Debbie:
    16 augustus 2015
    Goed te horen dat jullie zijn aangekomen op Bali. En kijk nu al uit naar het volgende verslag!
  10. Andeleu:
    17 augustus 2015
    Fijn goed aangekomen veel mooie tochtjes volg jullie Gr anxx groetjes An zeeland en ook van Emiel en José xxx
  11. BenAnt:
    17 augustus 2015
    Hoi,hoi, hoera het 1e verslag weer binnen met ,een beetje stress voordien toch lekker aangekomen op Ball . Leuk gezellig en vertrouwd weer van jullie te lezen. Jeroen veel sterkte met het overleven van deze vakantie ! Blijf lekker genieten samen . Knuffels van hier . Xjes.